maandag 5 juli 2010

Nieuwe start

Tsja, en dan is het ineens 4 juli geworden. Allerlei zaken hebben de revue gepasseerd. Morgen (maandag de 5e) treedt het nieuwe chemo-traject van Fleur in werking en dan gaan ze dus weer van voren af aan beginnen. Helemaal van voren af aan? Ze zijn nu wel gewapend tegen een hoop zaken waartegen ze de vorige keer aanstuiterden.
Laten we hopen dat het kind er niet zo beroerd aan toe zal zijn als de vorige keer. Het zal toch wel eens een kéértje meezitten?
Gistermiddag togen we dus naar Zoetermeer, nadat we het eerste deel van de dag op ons rug doorgebracht hadden in de tuin, oh, het valt toch niet mee als je gepensioneerd bent hoor, zware dagen (haha)!
Fleur wilde graag nog een keer met de opa's en oma's gaan eten maar voorwaarde was: "buiten zitten", zo niet, dan hoefde het niet (had overigens goedkoper geweest, maar ja).
Wij dus met Rien en Els mee, Rien wist hoe hij moest rijden, nou, dat hebben we geweten. Hij "wist" het ook wel, maar half Zoetermeer was afgebroken en ga dan maar eens zoeken. Joost en Els mobiel verbonden en dan zit je achter elkaar en gaat de één rechts en houdt de ander links aan. Eigenlijk was het best wel komisch, zeker als je dan àchterin zit en dus de chauffeur niet bent, en ik maar zeggen: "nou ja, we zitten droog".
We hebben het rondje geloof ik 3x gereden en uiteindelijk na 3 kwartier kwamen we op de plaatst van bestemming waar we uitbundig werden begroet door Roos, die kwam armen te kort om te zwaaien!
Het was in ieder geval toch gezellig en vooral ... lekker. Even buiten gezeten (wens van Fleur)maar de rest toch maar binnen (wens van ons) want het waaide behoorlijk.


1 opmerking:

  1. Ik neem aan dat die lui op het plaatje jullie zijn en niet Nicole en ik. Dat kan trouwens ook niet, want hier in Sweetlakecity is nooit wat aan de hand en alles loopt "gewoon" op "klote" rolletjes.

    En als ik een keer kook doe ik het wel goed. Vooraf een puzzelrit en achteraf...........dat ben ik vergeten

    Zoon van mrB

    BeantwoordenVerwijderen