vrijdag 1 oktober 2010

Frustratie en Woede

Tsongejonge, wat een aanhef, maar dat is wel zoals ik me momenteel voel. Alle ellende komt er waarschijnlijk uit. Wat schoot me dàt blog van kind 3 me in het verkeerde keelgat. Niet zijn blog op zich, dat was geschreven zoals ik -en met mij vele anderen- van kind 3 gewend ben, geestig en met veel humor geschreven ondanks de trieste omstandigheden, dit is zijn uitlaatklep, zijn "van zich afschrijven" en na begonnen te zijn aan de 3e chemokuur, verdorie mensen, de "DERDE" chemokuur zijn er mensen (of iemand) die zich "storen of stoort" (kan mij dat schelen)aan zijn blog inclusief antwoorden. Ach gut, de tere ziel van sommige "lezers" is beschadigd, ach gut. Ja kind 3, let dan toch beter op de zieltjes van je eventuele lezers die gemakshalve voorbij gaan aan het feit dat jouw hele gezin in de shit zit, maar dat is allemaal te behappen, nee, de tere ziel is beschadigd. G#$@%!#$mme, het duurt lang eer ik zó over de zijk ben, maar vandaag is het dan zover, ik ben woest om niet te zeggen woedend.dend.dend.
Zitten ze al niet genoeg in de shit en het leuke is van dit relaas, dat kind 3 met gezin er waarschijnlijk en hopelijk "lak" aan heeft, maar lullig blijft het. Het gezin van kind 3 gaat door diepe, heel diepe dalen, ze doen dit heldhaftig en slaan zich er zo goed mogelijk doorheen, ik vind het gewoon hemelschreiend dat er dan over futiliteiten gevallen wordt. Verder wil ik er gewoon even niks over zeggen want ik ben op oorlogspad, ik spuug vuur. Wordt het toch nog gezellig vanavond!

3 opmerkingen:

  1. Lieve Butterfly
    Snap je blog.
    Ben het volkomen met je eens.
    Was erg ontdaan van wat ik las wat kind 3 schreef.
    En inderdaad of jullie allemaal niet genoeg shit hebben zo.
    Gelukkig zit ik een eind bij je vandaan en komt het vuur niet helemaal in het oosten (hoop ik)
    Toch een fijne avond en een dikke knuffel
    je schoonzus en zwager

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zozo me moedertje is over de zeik. Niet erg, maar wij laten ons niet kisten dus jij en al onze vriendjes ook niet.

    De eerste pillen van kuurtje 3 zitten er bijna in en ik kan je melden dat kind 1 van kind 3 het "gewoon" gaat redden. We zijn er nog niet, maar we redden het wel.

    Opa Piet is mijn opa, maar jammergenoeg weet ik niets meer van hem, maar zijn uitspraken, die ik via jouw en je zusjes hoor, vind ik geweldig. Vanmiddag heb ik je zusje even opgebeld en gevraagd wat ze niet durfde op te schrijven.

    "je word altijd door een strontkar overreden, maar nooit door een gouden koets"

    Lullig, maar het is wel zo. Ga jij vanavond maar lekker met het vuur spelen en als het uit de hand loop hoor of zie ik het wel in het nieuws.

    Groetjes van kind 3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi tante,
    Ik hoop dat je inmiddels wat minder vuur spuugt als gister.
    Maar ik kan me helemaal voorstellen dat commentaar van iemand in het verkeerde keelschat schiet bij jullie!
    Het is geweldig hoe kind 3 zijn leven en ellende op dit moment kan verwoorden, ik hoop ook zeker dat hij dat blijft doen. Die enkeling die zich er aan stoort (iets wat wij ons niet kunnen voorstellen) die moet dan zijn blog maar niet meer lezen hoor!

    En met de uitspraken van Opa Piet moet je een boekje schrijven wat een geweldige en wijze man moet dat geweest zijn!

    Heel veel liefs kind 1 van je schoonzus en zwager uit Ruurlo (hahahaha)
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen