zaterdag 7 augustus 2010

Volendam en Marken

Een dagje naar Volendam en Marken. Nou, dat hebben we geweten. Kleindochter Babs zou bij ons zijn dus dachten we: "laten we eens iets leuks gaan doen" en zo geschiedde. Het weer zat mee, mr. B (dacht) dat hij precies wist hoe hij rijden moest, uiteindelijk waren we daar al een paar keer geweest. Weet je nou hoe je rijden moet??? Jaha, tuurlijk weet ik dat. "heb je de Tomtom wèl bij je?" en dus toog hij zuchtend om zoveel stommigheid weer naar binnen. Zon scheen, humeur was opperbest, we hadden er zin in. Toch voelde het op de een of andere manier niet goed aan. "Rijd je nou wel goed" , jaha, oké dan. Snoepje genomen en een half uur later zei mr. B:"ik zit geloof ik niet helemaal goed". Wat nou ver$#%!#$ ik zit niet goed, ik vroeg het je toch een paar keer!! Oké dan, een leuk ommetje van ruim 15 km, en een uur later kwamen we in Marken aan. Kan niet anders zeggen dan dat het wederom leuk was. Met de boot naar Volendam en na daar de boel bekeken te hebben, een broodje haring en een ijsje togen we weer op de boot terug. Lekker nog wat gedronken in Marken en nog even gekeken en toen dus maar weer naar huis. Leuk hoor, moet de Tomtom aan? Welnee, dat zal toch wel niet. Nou, wel dus. Midden in Purmerend (echt midden door het centrum) zuchtend de Tomtom maar weer gepakt en die leidde ons wederom via een omweg naar huis. Mr. B Ai lèf joe, maar nú even niet. Overigens niks voor mr. B, die rijdt praktisch altijd zó overal naar toe, maar vandaag dus niet.     Hoor wie het zegt, draai mij 3x in de rondte en ik weer niet meer waar ik ben, laat staan hoe ik heet (heb ik ook na een paar neuten, maar da's een heel ander verhaal en dan moet je het draaien maar achterwege laten haha)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten